Product was successfully added to your shopping cart.

Jouw pakket, onze zorg! 

Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo goed en snel mogelijk bij je af te leveren. Afhankelijk van wat je hebt besteld, kiezen we de meest geschikte koeriersdienst voor jouw pakket. Hieronder vind je de belangrijkste vragen en antwoorden over het thuis afleveren van je bestelling.

Levertijden

Alle onderdelen en standaardmaten zijn direct uit voorraad leverbaar. Hierdoor kan je bestelling direct worden verzonden.

De levertijd van losse onderdelen is 1 - 3 werkdagen.

Onderstaande indicatie is binnenkomst bij ons:

  • Rolluiken 20 tot 25 werkdagen.**
  • Screens 30 tot 35 werkdagen.**
  • Knikarmschermen 20 tot 25 werkdagen.**
  • Uitvalschermen 20 tot 25 werkdagen.**
  • Plisse 15 tot 20 werkdagen.**
  • Jaloezieën 15 tot 20 werkdagen.**
  • Horren 15 tot 20 werkdagen.**
Bovenstaande levertijden zijn indicatief en kunnen geen rechten aan worden ontleent
** Wij hebben helaas geen invloed op productie planningen waardoor levertijden in het hoogseizoen kunnen uitlopen.
  • Bij afhalen krijgt u na contole van de bestelling een e-mail om online een afhaal afspraak te maken.
  • Bij bezorging gaan we na contole van de bestelling de planning maken. Als de planning klaar is nemen wij contact met u op voor datum en tijd door te geven.
  • Bij montage neemt de planning na contole van de bestelling contact met u op om de montage in te plannen.

Verzendkosten?

Verzendkosten voor zonwering lengtemateriaal zijn:

1 Product € 50,00 *

2 Producten € 75,00 * 

3 Producten of meer € 80,00 *

*met uitzondering van de Waddeneilanden

De verzendkosten voor kleinmateriaal binnen Nederland via PostNL zijn € 7,95.

In welke landen leveren jullie?

We leveren enkel in Nederland. Wil je jouw bestelling ergens anders laten afleveren? Neem dan contact op met onze klantenservice. In overleg met jou kijken we wat mogelijk is.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan. je kunt je bestelling bij ons magazijn in Montfoort (Utr) enkel op afspraak afhalen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Als je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, laat de koerier een kaartje achter in je brievenbus. Op het kaartje staat wat ze doen met het pakket.

De opties:

- Volg de instructies op het kaartje; je kunt eenvoudig en zonder extra kosten online een nieuwe levering inplannen.

- De koerier neemt het pakket mee terug naar het depot en probeert het op een ander moment nog een keer aan te bieden.

- De koerier geeft het pakket af bij een afhaalpunt. Het track en trace nummer laat zien waar dit afhaalpunt is.

- Het pakket wordt bij de buren afgeleverd